БДЖ – по пътя на Кремиковци
Социалната функция дълго време бе посочвана като основна причина за живуркането на комбината, историята се повтаря с железниците
11:32 | 22.08.12 г. 30Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Ръждясалите вагони като символ на неясното бъдеще на българските железници. Снимка: sxc.hu
-
Поскъпването на златото се подкрепя от централните банки по света, според анализатори
-
Чешки милиардер вероятно ще придобие компанията собственик на Royal Mail
-
Какъв ефект ще имат повишените мита за китайски електромобили в САЩ
-
Турция е осигурила прикритие на руски горива за 3 млрд. евро в ЕС
-
Правителството на Италия продава 2,8% от петролния гигант Eni
-
Полша преосмисля план за безлихвени ипотечни кредити насред жилищен бум
-
Следващият финансов крах във Великобритания се задава и този път не са банките
-
Русия и Украйна в надпревара как да защитят танковете си от дронове
-
Евтините соларни панели ще охладят желанието за ядрена енергия, прогнозира експерт
-
2300 лева е средната заплата в България към март
-
Как се променя индустриалната карта на Европа след Covid и с войната в Украйна?
-
Словашкият премиер Роберт Фицо е прострелян при атентат
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Поскъпването на златото се подкрепя от централните банки по света, според анализатори
-
Правителството на Италия продава 2,8% от петролния гигант Eni
-
Българските публични компании ще могат да получат ESG рейтинг
-
Европейските пазари затвориха с ръстове в сряда заради данните за инфлацията в САЩ
-
Акционерите на "Бианор" одобриха обратното изкупуване, служителските акции и двата класа директори
-
SOFIX отстъпи с 0,33% до 846,3 пункта
преди 11 години Сега Кремиковци,Булгартабак на Бойко ли са или на Доган? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Някой да попита Недев защо по чисто новата линия Пловдив-Димитровград (уж за 160 км/ч) в продължение на месеци влаковете се движеха по старото разписание от времето на ремонтите (78 км за 2 часа). Също така, защо дори в актуализираното разписание няма нито един бърз влак, който да се движи по-бързо от времето преди реконструкцията? Защо няма нито един директен бърз влак до София, който да е по-бърз от автобусите? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Гн Любенов,коментара Ви е горе долу е приемлив аз имам едно предложение към Вас.А то е относно"сянката"на автомобилния транспорт върху Б.Д.Ж. защото тя сянката се появи когато В.Краус стана министър на транспорта и за съжаление оттогава та до днес тя прогресивно нараства.!!!А ако решите да си направите труда за едно журналистическо разследване с задна дата т.е. от времето на горепосочения министър до днес може би ще имате по друго мнение относно"хала"на българските железници??? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не зная кой, но явно или правителствата до сега нямяха ум или полза да направят бизнеса "превоз по ЖП" печеливш. Ако можеше да се ходи от София до морео за 3-4 часа никой нямаше да помисля да се блъска по магистрали. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години БДЖ - 20 % от линийте , носят 80% от приходите - при такава структора на разходите и марсианец да дойде в БДЖ няма как да се справи . Рано или къно истината ще ни тресне по главата - българската икономика може да издържа много по малка железница . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Лудост беше, че Данчо въобще се е навил да оглави БДЖ и да се опита да строши стената с глава. Е, успя да поразкърти мазилката, което пак не е малко. Успех и на него и на БДЖ оттук нататък. За него не се съмнявам. За БДЖ - за съжаление съдбата на Кремиковци е съвсем реална. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Реформата в БДЖ трябва да мине през забрана на синдикатите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Данчо Недев е изключително свестен и добронамерен човек. Но както е казано - една птичка пролет не прави. Невъзможно е няколко човека топ мениджмънт да сменят културата в БДЖ, при това с толкова силни синдикати. Браво, че се пребори с тях при стачката. Браво, и че намали загубата на половина. Трябваше да е още по-радикален със синдикатите - Мърдок как се оправи с английските печатари. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Никой не може да оправо БДЖ, защото цените на билетите се определят от правителството! То задължава БДЖ да направи намаление за пенсионери и студенти, което не е лошо, но правителството трябва да доплаща тези пътувания.Пътуването с влак би било много приятно, ако вагоните имаха климатик и WiFi. Да не говорим за другите удобства. Бих ходил до морето в спален вагон в петък през нощта и бих се връщал в неделя през нощта!Ако шефовете на БДЖ имаха право да опеделят цените, сега това щеше да бъде едно "лукзозно" пътуване в сравнение с пътуването с автобус или кола.За съжаление, всички политици използват БДЖ за социални цели и така направиха един вид транспорт пълна трагедия! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Трибуната е отворена за всички - какво трябва да включва реформата в БДЖ. Така, че железниците да са в реална полза за обществото, а не обществото да е кръводарител на болна система. Позициите - на info***investor.bg в новия ни дебат.Моето мнение си го казах - очакваме вашите :) Поздрави! отговор Сигнализирай за неуместен коментар